fredag 2 mars 2012

~ Du & jag, syrran ~

Får jag lov att äntligen presentera våra TVÅ små nykomlingar: Milla & Klara :) Charlie fick heta Milla istället, då det ju faktiskt var en litá tösabit :)

Småbarnslivet är tillbaka med besked :/ De är högt och lågt hela tiden....

Milla undersöker min mobil, och Klara var visst intresserad av datorn....Tur att husse inte är hemma och ser att de går på bordet.....:P

Bilderna idag visar ett hem i sjukans tecken (igen) Jag fick hem en sjukling igår från Katrineholm. Min minsta är jätteförkyld och hostar och är febrig. Så det är därför hon ser så blek ut på bilderna. Snorpapper, täcken och glas med diverse innehåll mm får ni idag på köpet ;) Med andra ord- en vanlig dag på Hagbacken "bakom kulisserna".....

Det är antingen fullt ös- medvetslös.....

...eller spinnande motorer....

...och mys! Efter en stunds lek blir små bebisar trötta.....

...och då vill de ligga NÄRA....Gärna UNDER HAKAN ;)

Nu håller vi tummarna allt vi kan för att detta kommer fungera bra :))




Inga kommentarer: