lördag 17 mars 2012

Lite låg...

Jag vet inte om det är för att magen är i obalans, men jag känner mig lite låg :/ Jag ser alla pengarna som går upp i rök då man är sjuk, och nu har det ju varit lite mycket sjukdom sista tiden, tyvärr...Vi fick rekordstor elräkning också denna månad....

Igår lämnade dessutom våran andra hamster in (hon dog alltså), drygt två år gammal. Hon har haft ett bra liv -visst- men det känns tråkigt ändå, speciellt då vi (läs Anders) fick lov att hjälpa henne på traven eftersom hon led så. Jag kan inte skriva mer om det här, mer än att det var fruktansvärt....

Denna kaktång hittade jag förra helgen på en loppis...

...likaså denna vita sopp/skål/terrin??

Jag längtar tills imorgon, för då kommer mina två tonåringar hem igen :) Sonen har sovit borta fre, lör och LAN:at och äldsta dottern har varit på konfirmationsläger :/ Själv satt jag hemma igår kväll ensam med en gråtande 11-åring som sörjde hamstern (medans Anders tränade de handikappade i innebandy), och idag kommer även Anders dotter (ledsen hon med för hamstern)....

Det är så tomt utan de äldsta barnen, trots att de annars mest svischar förbi och sitter på sina rum samt umgås med kompisar :O NÅVÄL!

Hoppas ni alla får en trevlig lördagkväll!


Inga kommentarer: