måndag 4 maj 2015

Rosor kvar sen festen


Hej hopp!
Igår tänkte jag slänga alla blommor som var kvar efter Anders 50-års fest...men så såg jag att jag faktiskt kunde plocka ut några ur buketterna som kunde stå sig ett tag till.


Den vita krukan köpte jag också av Frun på loppisen. I den har jag ställt en vas som rosorna står i.


Idag blir det nog en riktig slödag här hemma. Det var verkligen längesen (känns det som) Jag skulle ha behövt varit ner på stan i några ärenden, men nu regnar det och blåser (igen), så mina ärenden får nog vänta någon dag till.


Det är dagar som denna som jag verkligen uppskattar mitt nattjobb. All ledighet -men framför allt den ljuva känslan av att slippa ta sig ut om morgnarna. Det är så underbart att kunna få sova så länge jag vill. Och nu jobbar sonen om dagarna (för tillfället), döttrarna har långa dagar i skolan...och Anders jobbar ju såklart också...så jag kan gå i nattlinnet hela dagen om jag vill *hihi*

Jag har en stor hög med tidningar som jag ska ta itu med. Alla loppissaker INOMHUS är undanplockade. Och det är städat och rent. Så med gott samvete "kastar" jag mig över tidningshögen!


Hoppas ni alla får en bra start på den nya veckan!



Kram Linda





Inga kommentarer: