söndag 24 maj 2015

Fruktskål


Hej på er!
Hoppas ni alla har haft en bra helg?! Det har vi! Visst är jag lite mör...men det får det alla gånger vara värt!


På bilderna får ni se en gammal soppskål som jag köpte av Frun då vi hade loppis. Själv använder jag den som fruktskål.


Passar bra med lite blått i vårat kök. Där finns det ju en del blåa detaljer.


Men åter till våran helg. Fredagen blev ganska lugn, jag orkade inte vara kvar tills Drömhus började uppträda, så vi gick hem redan vid 22.30. Lördagen däremot...vilken kväll! Så ENORMT mycket folk, och bara 80-talslåtar. Mest bara folk i min egen ålder, bekanta som man inte sett på mycket länge...Och så kom då "stjärnan" till slut: Samantha Fox!


Framträdande var inte det bästa, men stämningen var på topp. Och ni ser ju ovan, på håll ser hon inte ut att vara en dag äldre än hon var då det "begav sig".

Och så kom beskedet om att vi vunnit Eurovisionsschlagern (medans vi stod på dansgolvet). Jag bara vrålade rakt ut av lycka. Han är ju bara bäst allas våran

MUMSE-MÅNS!

Summa summarum, så var det en riktig toppenhelg! Den bästa på mycket, mycket länge.

Vi ses imorgon igen, skön måndag till er!


Kram Linda





Inga kommentarer: