söndag 17 maj 2015

Finaste skorna och skrattmås


Halloj!
Hoppas ni alla har en skön söndag! Idag får ni se lite bilder från en av mina hyllor...där ändrade jag om förut då vi tog ner akvariet. Karafferna fick flytta på sig -till skåpet ovan akvariet- för att bl a göra plats åt dessa fina vintageskor från Vintage by Nina...


En fin gammal smörbytta passar perfekt till en kruka med plättar på tråd.


Skrattmåsen fick också plats på samma hylla.


Och här nedan kan ni se hyllan i sin helhet. det var bara mellersta hyllan som blev ändrad.


Njut nu av det som är kvar av söndagen.

Till veckan ska vi in och hälsa på mormor (85 år). Hon är nu opererad för det brutna lårbenet, och vi turas om att hälsa på henne varje dag (min mamma, min morbror samt alla mormors sex barnbarn med familjer -d v s mina kusiner och bror)


* Min högt älskade lilla mormor *






Kram Linda





1 kommentar:

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Härliga vintage skor du har och så fint du har i ditt sovrum i ditt förra inlägg. Kramar Susanne