lördag 9 maj 2015

Mina maileg


Aloha!
Mina två Maileg-tjejer tittar in och säger hej åt er denna lördag.


Jag har sett att det har kommit flera nya Maileg som har precis de rätta färgerna...så vem vet om det blir en samling av dem så småningom? Det räknas ju som en samling först vid antalet TRE och uppåt...


Fredagseftermiddagen spenderade jag på vårat köpcenter KUPOLEN. Och sen åkte jag hem och tömde yngsta dotterns akvarium, så vi kunde flytta ner det...så det står numera i vardagsrummet. Ni får se bilder på det så småningom.

Sen kom Anders och bonusdottern hem från träningen...och med sig hade de min yngsta bonusson med sambo. Och de var kvar här till midnatt. Det är så mysigt att få rå om dem. Verkligen skönt att ha dem här. Mina egna barn är hos sin pappa denna helg, och de helgerna kan man tyvärr lätt räkna på en hand.

Lördagen ska vi -hur som helst- bl a tillbringa på kalas hemma hos yngsta bonussonen med sambo (som var här igår -fredag), då hans sambo precis har fyllt år. Sen går Anders på jour...och jag hoppas det blir lugnt på den fronten, för jag skulle verkligen behöva honom hemma då vi har en hel del jobb i trädgården att göra (och jag klarar inte allt själv), samt massa skräp att köra till tippen.

Men ungefär så ser våran helg ut. Hoppas ni alla har en fortsatt trevlig helg!




Kram Linda




1 kommentar:

toves sammensurium sa...

Så skjønne de er,-nå må jeg snart ta å få kjøpt meg noen slike jeg også,- blir jo så glad av dem :)))
Ha en trivelig helg,høres ut som du skal kose deg!
Toveklem .)