torsdag 21 maj 2015

Madonnor och terriner, insektshotell och över 500 likes


Hej finaste!
Jag försöker mig på ett inlägg trots att jag knappt kan skriva på tangenterna...Jag har nämligen gått och fått fransk manikyr samt förlängning av naglarna idag. Så naglarna är nu L Å N G A, och det är ovant samt svårt att skriva då... *vill man vara fin får man lida pin*


Vi ska ju partaja två dagar denna helg...PLUS att vi ska på bröllop nästa helg, så då ville jag göra mig till lite extra.


De översta bilderna har ni sett ett antal gånger tidigare, så intet nytt där inte.
Men jag var på en shoppingrunda med äldsta dottern idag, och då sprang jag på detta insektshotell -nedan.


Jag har ju sett det i flera tidningar, och har länge velat ha ett. Detta hittade jag på JULA, och det kostade 99:-


Det hänger nu i pergolan (till mina döttrars fasa), så jag -förhoppningsvis- kan studera hotellets gäster då de kommer och går.

Avslutningsvis så måste jag dela med mig av lite "skryt". Jag delade en av bilderna i det förra inlägget i en lantlig grupp på facebook, och i skrivande stund har jag fått över 500 likes (!!!), och nästan 50 fina kommentarer. Jag är förstummad. Rörd. Lycklig ända in i själen.



Det gjorde verkligen min dag. Tack, tack, tack alla ni som skriver så mycket fint -och ni som gillar. Ni värmer verkligen mitt hjärta!

Och härmed tänkte jag nu ta lite helg, faktiskt. Och jag hoppas att ni alla får en underbar helg, så ses vi på söndag igen.



Kram Linda





Inga kommentarer: