måndag 6 april 2015

Pastorskåpet


Hallå där!
Idag blir det några bilder på pastorskåpet -igen. Jag vaknade dyngtät i näsan, och är helt slut i kroppen så inga nya bilder har tagits.


På skåpet har ett par kransar med fjädrar fått komma upp i alla fall -lagom till påsk. Men dessa ska nog få sitta uppe året om.


Natten som var har mina brorsbarn sovit här, så det är full fart här hemma. De är visserligen inga småbarn...det är två flickor på 9 och 11 år. Men det är två tjejer som ofta är i luven på varandra, och så leker de ju gärna kurragömma och sånt (till skillnad från mina barn) Min 14-åring är den som "tar sig an" flickorna, och de avgudar såklart henne. Det är i alla fall hur mysigt som helst med lite rörelse i hemmet. Jag kan verkligen sakna tiden då barnen var mindre och lekte runt omkring en. Nu för tiden är de ju mestadels på sina egna rum- tråkigt nog.


Nåväl. Jag ska stoppa i mig lite piller och hoppas blir mer kry av dem, så jag kan städa upp lite här hemma.



Kram på er!//Linda




Inga kommentarer: