onsdag 29 april 2015

Detaljbild och loppisprylar


Hej på er!
En liten detaljbild här först bara...och på det några bilder på lite av det jag kommer att sälja här hemma på lördag (då vi har loppis). Klicka på bilderna två gånger för bästa förstoringen.


Jag svarar inte på frågor om varorna, och lägger inte heller undan. Hur nära vän man än är med mig...


Utan det är först till kvarn som gäller. Lika för alla.


Det kommer även att finnas en hel del små möbler. Stolar, små bord, himmelsäng, massor av DVD-er för 10:-/styck, mattor, kuddfodral, kläder i st 34-46 för 20:-/plagg, plädar, dockskåp, stora korgar mm mm


Jag fotar bättre bilder på fredag kväll.


En hel del smycken...


Planscherna nedan kostar 150:-/styck. Den med fiskar på kostar 300:-, och den med texten på 200:-. Och skolplanscherna med genomskärningen på könen kostar också 150:-/styck.


DESSUTOM så kommer ju min Fru Hanna (f d Det stora grå huset) också att sälja massor av prylar här. Och hon har alltid så mycket fint! Och även mina svärföräldrar kommer vara på plats och sälja. Det ni...*ler*

Nu ska jag torka tårarna och pussas lite...för våran älskade katt Laban kom precis hem efter att ha varit borta sen tidigt i morse. Han har aldrig gått längre än att han har hållit sig på gården. Max en timme har han varit ute, och sen har han kommit in. Jag har varit extremt orolig och satt precis med gråten i halsen då min äldsta dotter ropade att han kom in! Vi har haft dörren öppen hela dagen (trots att vi har hållit på att frysa ihjäl då det är så kallt ute)

Vilken lycka att min älskling är tillbaka!


Vi ses senast på fredag igen med mer loppisbilder. Och efter att loppisen är över, så lovar jag att vara tillbaka med inredning -som vanligt- igen.



Kram Linda



Ps 1. Loppisen är alltså här hemma på lördag (Hagbacksgatan 23, Borlänge) kl 10-15. Partytälten står uppe i f a det blir regn. Välkomna!

Ps 2. Sista timmen är det halva priset på ALLT!




Inga kommentarer: