fredag 10 april 2015

Hall -----> Matrum


Hej hej!
Jag knäppte av några bilder -i all hast- med kameran idag, så jag kunde göra ett inlägg och önska er en trevlig helg!


Jag har så mycket jag vill och måste göra i trädgården, men något är inte bra i kroppen. Jag är så enormt slut och onormalt trött. Varje steg känns motigt. Men nu har jag i a f varit till vårdcentralen och tagit en hel del prover, och det var nära att jag svimmade där i stolen då jag blev tappad på flera rör med blod...så vi får se om det visar något- eller om jag "bara" är slut efter förkylningen?


Usch vad gnällig jag är, förlåt! Just därför ska jag nog ta en liten paus från bloggen under helgen, och hoppas komma tillbaka med ny och fräsch energi nästa gång vi ses?!
På bilden ovanför kan ni se skillnaden på det nymålade golvet och det gamla...fy, jag drar mig lite för projekt -måla matrum och vardagsrum- då det innebär att alla möbler måste bort. Ja ja, den dagen- den sorgen *blink*

Det börjar dra ihop sig för min loppis snart också. Boka in 2 Maj i almanackan, för då lovar jag att det finns stora chanser till att fynda!

Njut nu av helgen, kära läsare!



Kram Linda




Inga kommentarer: