torsdag 2 april 2015

På prov i matrummet


Hej bästa ni!
Idag vaknade jag till en underbar vårdag, har ni gjort detsamma? Hoppas! Inspirerad -som jag blev- från senaste bibeln (Jeanne D Arc), så har jag tagit in våra utemöbler på prov i matrummet.


Dessa stolar fick ju jag som tidig 40-års present av Anders (i fjol).


Vi ska ha så på prov ett tag, få se hur det känns? Ni ser ju att en av katterna gillar det i alla fall *haha*

Här nedan en bild från tidningen, hur det ser ut hemma hos personen som de gjorde just det reportaget ifrån.


Lite dålig bild, men ni ser ju på ett ungefär...

Och med dessa bilder vill jag passa på att önska er alla en riktigt


GLAD PÅSK



Jag tar lite påskledigt från bloggen några dagar, för som det ser ut NU så blir kryssningen av *pirrigt*




Kram Linda





Inga kommentarer: