onsdag 29 juni 2011

Vilken värme!

Aldrig blir man nöjd :/ Glöm inte att dricka bara ;)


Vill ge en STOR KRAM till Pi och "Anonyma Inger" som varit så gulliga och lämnat kommentarer på min bonusdotters blogg. Det är verkligen modigt gjort av henne att starta en egen blogg då hon lider av jobbig dyslexi. Hon fyller snart 13 år...Ni som har missat den, kan klicka in HÄR....


Vi säljer en gammal damcykel av märket KRONAN, i original 28 tum.
3000:- eller bud.

Jag har även en annons ute på blocket ang denna IKEA-lampa (Gyllen) med väggfäste nedan (dålig bild dock). För er bloggläsare lämnar jag nu 100:- rabatt. Så läser du min blogg och är intresserad av den, får du den inklusive 2 lågenergilampor för 250:- (skickas ej)

Är du intresserad av något av detta, går det bra att maila mig på sommar_o_solsken@hotmail.com


Och ni som är intresserade av LOPPISAR och som har missat det! Det blir en gårdsloppis här hemma hos oss den 16, 17 juli. Då är ni alla välkomna! Rensning på HÖG nivå tills dess är det som gäller ;) Mer info kommer.....

Inga kommentarer: