söndag 19 juni 2011

Myrornas blomma....

NU har äntligen mina "bebisar" kommit hem hit igen, och därmed kameran :) Och jag har bara EN natt till att jobba innan långledigheten träder in! Och i år är jag LEDIG hela midsommar! WIHOO! Har inte varit det de senaste åren....

Gårdagens inlägg gjorde den berörde så rörd att hon grät...då blev ju jag också lika rörd :/ Ni som missat det kan scrolla längre ner på sidan....

Våra pioner i stora rabatten håller just nu på att slå ut :) Pionen, även kallad "myrornas blomma" av mig.....

Har knåpat ihop en PERSONLIG kudde, som ni kan se på bilden nedan. Hagbacken NO 23- där vi bor :) Det var första gången jag använde mig av schabloner, men är ganska nöjd för att vara den där PANIK-LINDA (som alltid har bråttom).....;)

Annars ser det ut som på bilden nedan på våran tomt...Hjärtat har jour ända tills torsdag innan midsommar. I fredags började han jobba 05.00, och gick inte av skiftet förräns ca 23.00 på kvällen....:((
Oacceptabelt att man kan få jobba så, tycker jag! Det verkade vara stopp och översvämningar överallt p g a regnet då.....

Och nu ser det ut att sätta fart igen...så vi ska fortsätta mysa i soffan så länge vi kan, tills telefonen ringer (igen).....

Inga kommentarer: