måndag 20 juni 2011

Mitt brokiga kärleksliv

Kände efter det förra inlägget att jag ville redogöra lite bättre hur mitt kärleksliv har sett ut innan...inte för att jag behöver förklara mig för er på något vis, utan för att jag själv VILL bena ut lite frågetecken....

Jag levde som sagt med barnens pappa då åren 1992-2003, och vi fick tre barn tillsammans och var även gifta.

Eftersom jag bara levt som singel i väldigt korta perioder, så hoppade jag direkt in i nästa förhållande. Det var med M. Vi levde ihop i ca 3 år, och var sambos. Han hade inga egna barn. Än idag är han en av mina bästa vänner och vi har tät kontakt.

Efter att det tagit slut mellan oss, så kom då T in i bilden, vi levde ihop i ca 3 år (till och från). Även vi var sambos. Han hade inte heller några egna barn. Vi skaffade en sommarstuga och en hund ihop, som jag saknar än idag. Idag har vi ingen kontakt, men han umgås med min bästa väninna (som han lärde känna genom mig, nämligen Det-stora-grå-huset-Hanna)

Sen träffade jag "mr X" (också utan egna barn). Vi var ett par i ca 7 månader, och han vill jag inte skriva mer om. DET förhållandet vill jag bara glömma.

Och längre ner på sidan kan ni som sagt läsa om hur jag äntligen efter att ha kysst några grodor, hittade MIN PRINS (och fick 3 underbara bonusbarn på köpet)

Haha, då jag ser tillbaka på mitt liv så känner jag mig minst sagt som Agneta Sjödin som bytt karlar som andra byter underkläder, typ....;) Som ni hör så behöver ni inte köpa Hänt Extra, det räcker med att besöka MIN blogg ;) Men jag vet av egen erfarenhet att livet tyvärr kan se ut så här för vissa. Och allt jag har med mig i ryggsäcken och bagaget är inte bara av ondo. Jag har lärt mig så enormt mycket som människa. Både om mig själv, och om andra. Och lite "kött på benen" kan vara bra att ha ibland ;)



Inga kommentarer: