torsdag 30 juni 2011

Det kom ett mail....

Väldigt oinspirerande bild bjuder jag på nu...Våran stökiga innerhall. Tur att ni inte kan se sko-högarna på golvet ;) Ser att skridskor samt hjälm efter någon av barnen hänger kvar...Ja, ja..så är det "behind the scenes". På lördag flyr jag staden och alla människor och sticker ut till URSKOGEN och tampas med alla knott ;) Till denna kära "gamla" vän (som flyttat)......

Jag vill bara få visa en gullig kommentar som jag fick idag...

"Jag har just läst bakåt i din blogg och hittade något inlägg där det framgår (om jag fattat det rätt) att Lars-Göran Arnberg är din svärfar.

När jag var ung på 80-talet så hade vi en kvarterssnut i Norslund/Falun där jag växte upp. Han var hur härlig som helst och det hände att han var på Fritidsgår´n och spelade kort med oss ungdomar.

Han körde en folkvagnsbubbla och ibland när fritidsgår´n stängde klockan 22.00 så fick jag åka med honom hem längs Kungsgårdsvägen där jag bodde. Du må tro att det var kul att kliva ur snutbilen och allra roligast var det om grannarna glodde. ;-)

Jag tror att det var din svärfar, kan det stämma?"


Självklart var det det :) Härlig historia som jag/vi ska föra vidare till Lars-Göran :)
Vem som skrev? Denna goa tjej :)

Trevlig helg på er nu!

Ps. En extra kram till min 14-åring som idag tackade nej till en gratis-biljett in på Peace & Love för att hon lovat bästisen att ha en hemmakväll (trots att bästisen tyckte hon skulle ta chansen och gå...)
DET är min dotter, det :)) *STOLT*