söndag 5 juni 2011

Bröllop

Nu kommer ett låångt inlägg med lite blandade bilder....

Först några bilder på de prästkragar jag sparat i gräsmattan....

VILL JAG, så kan hela gräsmattan se ut så här.....(som jag tjatat om flera gånger...)

Sen har vi varit på bröllop idag, och nu följer några bilder bl a på mina underbara barn...Först ut är min 14-åriga dotter.....

FIN-skor ville 10-åringen ha.....

Här har ni min 10-åring till vänster och min bonus-dotter till höger....

Min äldsta....sonen på 16 år, med lillasyster....

Syskonkärlek :)

Här kommer en bild på det vackra brudparet. Det är en av mina kusiner (tjejen) som gifter sig....och jag grät mig mer eller mindre genom hela ceremonin....

Och så Tripp, Trapp och Trulsa....igen......

Vackert.....

Mitt hjärtas glädje :)

Kan det bli mer Dalarna och svensk sommar av det hela?

*gäsp* NU blir det godnatt :)



1 kommentar:

Ullis/Leva på landet sa...

Mysigt att få gå på bröllop. Riktigt somrigt har det ju varit i helgen också. Så du fixar och donar där hemma. Blir ju supersnyggt. Man kan ju inte tro att det är samma hus som innan.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis