lördag 25 juni 2011

Spjutsjödammen

Hoppas ni alla har haft en lugn och skön midsommar! Det har verkligen VI haft :) Här kommer lite bilder från Anders föräldrars stuga (som vi var till idag)- och som vi är SÅ sugna på att ta över????.......Nedan ser ni MIG inviga mina stövlar :)

Stoort trädäck har byggts nere vid vattnet.....Här nedan min "lilla fisa" ;)

Anders- mitt livs stora kärlek.....

Nu kan ni skymta den lilla stugan uppe på kullen, med trädäck och vatten alldeles nedanför.....

Min vackra son....

Grodyngel som blivit små grodor fångade vi.....

Naturligtvis släppte vi tillbaka dem efter att ha tittat på dem. Nedan har en blodigel sugit sig fast på Anders nagel.....Ser ni förresten "kärleks-ringen" han fick av mig då han fyllde år? Han bär den jämt ;)

Tyvärr var vädret alldeles för dåligt, men det hindrade inte min minsta från att bada, men NÄSTA gång vi åker dit hoppas jag på strålande sol. Idag blev det bara grillning och lite in-andning av skogsluft :)

Sen måste jag bara visa potatisen med stort P, som förtärdes på midsommaraftonen ;)

Tror inte man behöver ha SÅ värst pervers fantasi för att associera till något *ähum* speciellt ;)


Inga kommentarer: