lördag 18 juni 2011

Lilla Engla

Eftersom jag är en "gammal räv" inom bloggvärlden (i a f om jag får säga det själv), så har man ju knytit en och annan kontakt med andra likasinnade ute bland cyber-bloggarna :) Idag är t e x en av de jag lärde känna genom bloggandet en av mina närmaste vänner. För bara ett år sedan, då hade jag närmare 500 unika läsare/dag! Idag har siffran sjunkit betydligt, men det har jag valt själv....

Jag har bytt bloggnamn och adress några gånger p g a allt skitsnack och avundsjuka som har förföljt mig...Idag är jag starkare, visst. Jag bryr mig inte som jag gjorde som "nybörjare". Men då det började pratas för mycket på jobbet, fick jag nog. Baksidan av den s k berömmelsen blev för mycket, för att det skulle vara värt det.

Idag har jag sänkt kraven på mig själv gällande vad jag har att visa er, min kära läsare. Jag fotar inte bara de städade hörnen ur de bästa vinklarna längre (som de flesta bloggare gör inklusive mig själv-förut) Med risk för att många faller bort. Men vad gör det? De jag gillar MEST finns ju fortfarande kvar :)) Och idag vill jag göra reklam för EN av dem :

Vi har aldrig träffats IRL, men ändå tycker jag jättemycket om henne. Vi har följt varandras bloggar sen starten i princip för 3 ½ år sedan. Det är en mycket härlig tjej som verkligen har glimten i ögat och HUMORN som jag älskar :)


Här har ni henne- fiina "Emmalill"! Hon är en mästare på att rita, och har nu äntligen startat bl a en webbshop där hennes underbara alster finns att köpa....Hon fixar det mesta men vill på beställning...här nedan har ni en stor tapet till ett barnrum...visst är den härlig?


Synd man inte har små barn längre.....

Dekaler, väggord, tavlor och massa annat finner ni om ni klickar vidare på hennes hemsida som ni hittar HÄR. Hon driver även en blogg, som ni kan följa om ni klickar er in.





Jag har länge trott att hon kommer att bli STOR, hon är verkligen duktig!






Jag hoppas, hoppas att jag den dagen jag ev får barnbarn även får se hennes härliga bilder i barnböckerna som jag läser för dem!




Ps. Imorgon får jag hem kameran :))








Inga kommentarer: