onsdag 11 september 2013

Vit cyklamen


Jag gillar egentligen inte cyklamen, men om den är VIT är det OK *blink, blink*.


Så jag köpte en liten, vit en -som fick bo i en liten skål....


Där passade den bra!


Sen skulle jag skulle vilja tipsa er om en sak. Det finns säkerligen på fler ställen, men detta blockljus nedan är inköpt på Clas Ohlson. Länk till ljuset HÄR. Det är ett fejk-ljus som lyser med hjälp av batteri (LED) Utsidan är av vax (?), och det ser verkligen naturtroget ut -även då det lyser....Det ger ett flammande och naturtroget sken. Perfekt om man lätt glömmer att blåsa ut ljusen...





Sen kan jag bara förtydliga -att trots att mina barns pappa är en av cheferna uppe på huvudkontoret, Clas Ohlson i Insjön (och hans bror plus föräldrar jobbar där)- så är jag INTE sponsrad till att göra reklam. När jag gör reklam för något här på bloggen, så är det för att jag från hjärtat gillar det! Jag tjänar inte en krona på att blogga, jag gör det för att det är kul!



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med dig hihi Åh,såå vackert/Kram Annmi