söndag 1 september 2013

Vardagsrummet- röstning av ljusstyrkan på bilderna


Kära bloggläsare, jag behöver eran hjälp. Jag förstår mig inte på den "nya" kamerans inställningar TROTS att jag lusläst bruksanvisningen X antal gånger. Det jag är osäker på är ljuset på bilderna. Så jag skulle bli jättetacksam om ni ville rösta i min enkät här i högerspalten. Vill du ha bilderna mer ljusa, mer mörka eller är de bra som de är?


Jag vet att en bild kan se helt annorlunda ut i en annan dator. Och även fast jag är nöjd med bildens ljusstyrka i min egen dator, så ser jag att det ser helt annorlunda ut om jag ex tittar via mobilen.


Eran röst är anonym, och ni kan bara rösta EN gång från eran dator/mobil. Tusen tack för eran 
hjälp!



Jag avslutar med en bild som min 16-åriga dotter ritat på fri hand...*stolt mamma* 



4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint du har det & Waooooooo så snygg teckning din dotter gjort - Förstår att du är stolt :)
/Kram Annmi

Tinas bo sa...

Ja jösses vad bra din dotter är på att teckna/rita!
Superbra teckning!!!

Härliga bilder, även om de 2 översta bländade mig lite... :0)
Har röstat på de 2 undre bilderna..


Kraam Tina

Fågel Blå sa...

Wow så fint du har det i varje vrå!
Och vilken fin teckning, din dotter är väldigt duktig må jag säga!
Önskar dej en fin vecka
Kramar Kathrine

Anneli sa...

Tycker dina foton är bra som de är!

Inte lätt att förstå alla finesser på en ny kamera, efter 1 år tycker jag att jag börjar få kläm på min kamera äntligen.

Din dotter är duktig på att måla, ser jag, jättefin teckning.

Ha det gott,
Kram Anneli