tisdag 10 september 2013

Provdockorna


Äntligen en lugn stund (trots att jag sitter på jobbet) Det har gått i turbofart de senaste dagarna. Igår gjorde jag och Anders -återigen- en storrensning i garaget, plus att vi plockade ner poolen och gjorde ren den. Och det var ju inte så bara :/


Idag har jag fejjat hemma och varit ute på ärenden. Hem och laga mat åt kidsen, för att sedan bege sig mot grannstaden Falun. Där väntade både föräldramöte som nattjobb....(min 16-åriga dotter har börjat gymnasiet här i Falun, ekonomisk linje -med inriktning på juridik *gulp*)


Närmare helgen kommer min finaste och bästa barndomsvän hem till Borlänge. Nu var det längesen vi träffades, så jag längtar verkligen efter henne! Synd nog ska jag jobba hela helgen, men visst finns det även tid för en date med henne!


Denna gång får ni se bilder från ena hörnan i vardagsrummet som ni visserligen sett X antal gånger förut...


Jag har sålt den trearmade lampan, då jag redan tröttnat på den. Och jag tyckte det blev bra mycket mer harmoni här, sen den fick flytta från denna hörna.


Idag har jag fått en klädsel till 3-sits soffan gratis. En med rosor på. Naturligtvis ska ni få se hur det blev sen då jag väl bytt framöver. Jag kommer garanterat tröttna på den också efter ett tag, men då har jag i a f inte lagt ut EN KRONA på den.


Det blev visst många bilder denna gång med. Hoppas ni inte misstycker *blink, blink*



3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Så många fina bilder från dig !

Ha en fin fortsättning på veckan! Lycka till med allt !
Kram

så fimt ni har det !

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åh, det har inte jag! Vad kul att hitta till dig och såå fint du har!

Kraam
Petronella

Anonym sa...

Gillar ditt vardagsrum massor...Det är så snyggt :)
Ha en underbar dag/Kram Annmi