fredag 6 september 2013

Gamla dricksglas och tradera-auktioner





Gamla dricksglas är så oerhört vackra, tycker jag! Man kan ha dem till mycket! Små blomvaser -eller som här- till att ha värmeljus i.

Tusen tack till er som röstat i min enkät. Majoriteten tyckte att ljusstyrkan på mina bilder är bra som den är, så då fortsätter jag så...För er som vill ha mörkare/ljusare bilder så kan jag tipsa er om att dels vinkla dataskärmen *blink*, sen finns det på de flesta datorer idag -knappar att höja eller sänka ljusstyrkan med. Själv har jag min dataskärm inställd på det allra ljusaste. Surprised? *blink*

Sen har jag lagt ut en ny enkät, som ni gärna får delta i. Alla röster är anonyma, (och på denna kan ni lägga eran röst på mer än ett val). I denna enkät vill jag veta vad ni vill se mer av här hemma. Man får ju lätt lite bloggtorka emellanåt....

Sen kan jag tipsa er om två fina skolplanscher som jag nu har ute på tradera, med fiskar på. Bild på den ena här nedan.



Jag hade turen att komma över tre stycken. Och var den tredje hamnade, ska ni få se en annan gång. Klicka HÄR för att komma till den ena auktionen, och HÄR för att komma till den andra.

Trevlig helg på er!



1 kommentar:

Anonym sa...

Åh,så vackert :)
/Fredagskram Annmi