onsdag 31 augusti 2011

Det har gått en vecka sen sist, va? ;)

Hade en riktigt låg-dag på förmiddagen idag...men så tog jag mig i kragen och fortsatte med taket i köket. Och vilket uppsving för humöret DET var :) Måste ju få visa er.....

Eller är det någon som tyckte det var bättre innan, tro? :/

Blev lite överflödig plötsligt då 14-åriga dottern intog köket. Baconinlindad kycklingfilé med ris står på menyn :)) Mums! Själv är jag urusel på matlagning (det värsta jag vet, målar hellre...) så nu sitter jag i soffan och bara NJUTER...och inväntar frasen:
-Maten är klar!

Sen ska jag lägga mig mätt och belåten en stund inför nattens skift :)

Ps. Ni missar väl inte den finaste lägenheten som är till salu i inlägget nedanför...min sis <3


3 kommentarer:

Tinas bo sa...

Alltså jag tyckte det var snyggare innan.
Hahahaha Skämt åsido!
Det blev skitsnyggt!!!
Kan tänka mig att det känns luftigare nu!!
Vad härligt att kunna sitta och vänta på att maten blir färdig! :) Låter jättegott!

Har oxå nattskift, så jag slappar oxå nu... hihi

Ha ett bra skift!

Kram Tina

Carina sa...

Hej Linda!
Som vanligt blir allt snyggt det du gör! Verkligen jättefint, stor skillnad!
Skönt att få sitta och vänta in middagen, jag gillar inte heller att laga mat men baka det gillar jag!
Ha det gott och sköt om dig!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anna-Lena sa...

Åg, det där blev väldigt snyggt! Vilken skillnad!

Nu blev jag lite nyfiken på vilken färg du använder? Ska nämligen måla en hel stuga snart med mycket furu. Kvistlackar du eller använder du stoppfärg?

Kram Anna-Lena♥