onsdag 17 augusti 2011

Före i sovrummet.....

Nu lägger jag ut FÖRE-bilder från sovrummet för att TVINGA mig själv till att ta itu med målningen......så att jag i nästa inlägg förhoppningsvis kan visa er det färdiga resultatet och EFTER-bilder......????

Jag verkligen AVSKYR den gula tapeten och den bruna plastmattan....

Just nu håller min äldsta dotter på och målar SITT rum uppe :) Så det kanske smittar av sig (kan vi ju alltid hoppas) ?? Men om jag får gnälla lite, så har jag en total-havererad rygg just nu :( Igår kväll kom jag med nöd och näppe upp ur sängen....Men skam den som ger sig!

Måste även bara visa vad som sitter på kylskåpet- det ska börjas i tid ;)

Det är min bonusdotters önskelista till jul och födelsedag. Hon fyller 13 år i slutet av november. Kika gärna in på hennes blogg, där hon skriver ur sitt liv som dyslektiker. Den hittar du HÄR :)


1 kommentar:

Tinas bo sa...

Ja ibland måste man ge sig själv en kick i ändan! :))
Men kanske inte den rätta tidpunkten, med tanke på din onda rygg...
Krya på dig!

Kul att redan nu skriva önskelista till julen! :) Då hinner föräldrarna göra sig tankar... hihi

Kram Tina