torsdag 18 augusti 2011

Min lilla, lilla skörd :)

Å jag har ju glömt att dela med mig av en (för mig) mycket glädjande sak! Vi hade ett träd på gården, som vi inte visste vad det var? Men nu har det visat sig att det var ett plommon-träd!

Å så underbart! Jag älskar verkligen plommon! De första är skördade redan, och många fler blir det :)

Nu är dottern klar med hennes rum, och jag satte igång med sovrummet. En och en halv vägg är klar, samt en bit av golvets plastmatta är bort-rivet och målat. Men denna gång tog det något enormt på krafterna? Men så har vi en jobbig förkylning som har härjat här i familjen i någon vecka nu också, kanske den som spökar :/ Anders kan inte förstå varför jag alltid ska ha så bråttom med att få allt klart så fort som möjligt. Men jag vet att många av ER förstår ;)

Bilder kommer.....


Inga kommentarer: