tisdag 9 augusti 2011

Jag samlar på minnen

Jag är en stor samlare av minnen...ända sen urminnes tider har jag samlat på bio-biljetter med tillskriven text på, såsom vem jag var där med osv. Jag har skrivit dagböcker, förevigat det mesta med foton osv. En annan sak jag länge gjort (och som jag tror att jag har berättat HÄR) är att skriva ut mail/sms på datorn...och spara i pärmar....Mycket jobb, men en oväderlig skatt! Sen är det ju ett MÅSTE då man som jag- har minne likt en guldfisk :(

Igår var vi förbi IKEA en snabbis på väg hem från Furuvik...Hittade denna underbara RAM (i plast) där. Jag har ju då en STOR svaghet för ramar, kuddar och filtar :/ Hur som helst, så har jag skrivit ut några av Anders första facebook-statusar efter att vi precis hade träffats.....

Den första av Anders statusar som jag har printat ner HÄR lyder:
"-7 aug 2010 Vad e de som hände för nu känns livet helt underbart;))"

Inte dåligt skrivet från en man vars starkaste sida INTE är att ge komplimanger/beröm osv (han visar det fysiskt istället)....;)

En annan status jag var tvungen att föreviga lyder:
"-23 aug 2010 Fick ett anonymt brev med posten i det stod det så här: SÅG DIG MED DIN NYA "DEJT". HON ÄR EN RIKTIG SLAMPA. PASSA DIG FÖR HENNE. Undertecknat EN VÄN. Vad jag vet så kan mina vänner prata med mig. Ett riktigt sjukt beteende hos den sk EN VÄN. Sök hjälp!"

Då Anders fick detta meddelande i brevlådan, hade vi precis träffats. Och jag blev såklart jätteledsen! Men jag visste med mig hela tiden.....Bara Anders ignorerade detta, så skulle han få se med tiden att jag inte är någon SLAMPA.....

Tack och lov rann det av honom. Detta var bara EN av alla de käppar som andra försökte sätta i hjulet för oss :( Ett år senare är vi nu lyckligare än någonsin, och våran kärlek till varandra är stark- MYCKET stark. Så till den sk vännen vill jag bara säga:

-TJI FICK DU! SKÖT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA.......:))


1 kommentar:

Vita Falkens Lantliv sa...

Så gott att höra att Anders inte brydde sig om såna trist grejer!Tänk om folk alltid lyssnade på all skit som sägs om folk. Suck.

All lycka önskar jag er!

Kram Susanne