söndag 7 augusti 2011

Underbar helg!

Då var helgen snart till ända, och så också Anders semester....Vad fantastiskt vi har haft det! Så detta inlägg innehåller lite gott och blandat med varierande bild-kvalité.....Inleder med en hortensia-bukett som jag plockade hemma hos mamma och pappa, då de har en enorm hortensia-buske :)

Fredag kväll, och jag fotar mig själv inför utgången precis som min fjortonåring brukar göra ;)

Lördag intogs det frukost uppe på bryggan i solen vid stugan....nakna....vin, vindruvor och bad samt delicious efterrätt ;)

Här nedanför finns det stora mysiga trädäcket :)

Sen beundrade vi svärfars fångst....Starkt gjort av mig som har FOBI för kräftdjur. Jag tar inte ens i dem då de är döda :/.....än mindre äter......

Ett och annat skrik gav jag ifrån mig......

Och Anders fick sig ett rejält blod-vite-nyp som inte hann fångas på bild ;)

Sen var vi förbi ko-hagen......

Och så kom då lördag-kvällens höjdpunkt! Kan understryka att Anders INTE var med under uppträdandet, vi slöt upp efteråt- av någon anledning vägrade han se Saade ;)

Jag och min väninna stod nästan längst fram, och skrek som två tonåringar bland alla SMÅBARN.....

Men kul som f-n var det :)

Och jag måste ge Eric Saade en eloge för ett suveränt live-uppträdande, det bästa! Och han gav verkligen järnet!

För att skämma ut oss lite extra, så folk skulle få GLO lite MER så hade vi gjort små skyltar där det bl a stod "Wanna be our Manboy?" ;)

Haha, gud så pinsamma vi ÄR. Men det BJUDER VI PÅ! Efter Eric behövde vi kyla ner oss, så våran underbara skjuts stannade till vid en sjö- där det blev nakenbad innan nästa utgång :))

Skönt var det! Och idag kom min underbara svägerska (som var den som skjutsade oss efter konserten) hit med rykande färskt nybakat bröd- levererat ända till sängen :) Hon är fantastisk, puss på dig S <3

Inte helt oväntat tillbringas större delan av dagen idag- i sängen. Måste ladda upp inför morgondagen för då blir det en tripp till Furuvik :)


1 kommentar:

Tinas bo sa...

Du/ni har ju haft en händelserik och kul helg!!
Du är jättefin på bilden!! :)
Och att vara lite pinsam ibland lättar upp livet.. Och man kan skratta gott.. :))

Kram Tina