onsdag 17 augusti 2011

Till salu och lite shopping :)

Pust! Tog en cykeltur med äldsta dottern ner till köpcentret här i stan för att bl a köpa mer färg. Och eftersom jag då som bekant saknar körkort, så blir det till att packa cykeln.....Så efter att ha ätit en god lunch ute och inhandlat diverse smått samt mat-kassar och 10 LITER färg, bar det av hemåt....Självklart ramlade jag efter vägen rakt ner med cykeln bland nässlorna med min redan onda rygg :/ Tack och lov landade jag mjukt, annars hade färgburken varit tom nu....Kan lova att min dotter skrattade så hon vek sig dubbel, för att inte tala om alla bilister som glodde :/

Ja, ja....nu har vi i a f mer FÄRG hemma samt MAT :) Anders har nu haft jour sen i torsdags, så han får man vara glad om man hinner se en halvtimme innan han stupar i säng...Först jobbar han 7-16, sen har han jour resten av dygnet (och blir alldeles för OFTA ut-ringd, igår kväll hann han sova en timme innan det ringde.....) Sen är det snart dags för oss att ha ytterligare en auktion (3 sep), så blir det tid över så skruvas det cyklar........NÅVÄL.....

Tänkte sälja min balettskor (bilden ovan), nu då jag rensar i sovrummet. Det står storlek 4 ½ på undersidan. 400:- plus porto (om de ska skickas) Maila mig vid intresse: sommar_o_solsken@hotmail.com
OBS! Skorna är nu sålda!

Sen måste jag visa vad det blev får smått in-handlat idag....denna söta ring-klocka som jag kikat på tidigare....99:- på Glitter :)

Och sedan hade det ju kommit ett nytt nummer av den "heliga bibeln".....Hur ska jag NU kunna ta mig tid för att måla? ;)

Självklart fick även min bortskämda sambo en liten överraskning :) Han som ÄLSKAR färger......

Nehepp, nu ska jag laga mat för andra gången idag....sen får vi se hur mycket ork det finns kvar? Längtar verkligen tills skolan börjar på måndag....hela sommarlovet har det nu varit mat-lagning, städ och plock stup i ett. Plus att de sitter alldeles för mycket framför teven och blir lätt uttråkade. Äntligen snart lite ordning och reda på torpet igen ;)


Inga kommentarer: