torsdag 1 september 2011

Då JAG var 14 år.....

...hade jag aldrig lagat mat själv (vad jag kan komma ihåg) Inte ens makaroner och korv :/

Matlagning har tyvärr aldrig varit min starka sida. Jag har aldrig varit intresserad, och kommer aldrig att bli heller. Mat är för mig mer- ett nödvändigt ont än idag. Därför slarvas det lätt för min egen del. Då barnen får husmanskost som inte passar mig, (kräsen som jag är) så kan jag nöja mig med en smörgås...eller i värsta fall lite godis :/

Kanske dags att börja fundera I TID över hur mina blodådror ser ut och mår INNAN det är försent :/

DÄRFÖR blir jag så enormt stolt över min 14-åriga dotter, som på eget initiativ gjorde denna mat idag :)) Det vore jag det som fjortonåring......

Mina barn är fantastiska- alla tre! Mina stoltheter! Jag kunde aldrig tro att man skulle kunna känna sådan stolthet inför sina egna barn (innan de kom) Och stoltheten bara växer, och växer och växer! De är fantastiska på ALLA sätt! Och apropå barnen så fyller min näst äldsta bonusson 19 år idag! Stort grattis till honom! Ikväll (innan jag drar till jobbet) blir det bowling med hans syskon (mina 2 andra bonusar samt plastsyskon åt andra hållet), mina barn, hans mamma med ny man och hans pappa och jag :)




Inga kommentarer: