torsdag 4 augusti 2011

Ur min synvinkel....

Slö-dagen som jag skulle ha idag, resulterade i detta sköna:

Vi började med att äta snabb-mat på MAX, och vi var INTE ensamma ;)

Sen blev det en tur till sjön....

Våra små-tjejer lekte och njöt av att få svalka sig.....

Vi fick med oss storebror också :)

Själv är jag också som en fisk i vattnet, så jag badade flera gånger och dök, men mellan varven låg jag och "pressade"....

Och njöt av den vackra naturen runtomkring.....

Min äldsta dotter följde också med, men inte utan sin bästis ;) De är som ihopväxta, och deras fnitter-attacker går inte av för hackor ;)

På väg hem igen, med fullastad bil :) Jag badade och dök så, att jag fick total-lock för öronen...så nu får jag sitta likt en gammal kärring och hela tiden säga -VA?.......

Sista natten nu för denna veckan :))


Inga kommentarer: