torsdag 3 april 2014

Pärlhyacinter i provrör


Idag får ni ett par bilder från mitt förra hem, som jag visade på en av mina f d bloggar.


Man ska aldrig säga aldrig. MEN. Jag tror absolut att jag kommer att vara lika vit i inredningen om exempelvis 20 år. Det känns verkligen som att jag har "hittat hem". Jag älskar det slitna, vita och oskuldsfulla. Ljuset. Harmonin.

Vissa inslag av andra stilar kommer jag definitivt ha genom åren. Jag hade tidigare inslag av industriellt. Och senast inslag av svarta detaljer. Men det slutar alltid med att jag återkommer till det vita. Det är min grund, och den trivs jag med -fortfarande- efter några år...år som blir fler och fler hela tiden.....

Huvudsaken är att man själv är nöjd. Man ska absolut inte anpassa sig för andras skull. Och vad vore jag utan alla bloggar/heminredningstidningar samt mina väninnor? Man kan aldrig få nog av inspiration, eller hur?


Kram Linda




Inga kommentarer: