fredag 11 april 2014

Kvällsbilder från vardagsrummet


Jag kunde inte sova, så jag gick upp igen och bytte till rena plädar i soffan, rollade den, tog reda på tvätt, gjorde ren toan nere m m. Så här kommer några färska blixtbilder från vardagsrummet.

Dock ser ni nedan vad hemskt skitiga fönster jag har där katterna jämt sitter, de ska dock putsas nästa vecka då jag är långledig.


Jag flyttade även några av apoteksflaskorna till vardagsrumsbordet. Genast kändes det nytt och roligt av den lilla förändringen!


Tänk om det kunde få vara så här rent och städat jämt?! Fast...å andra sidan skulle det ju då inte synas att en FAMILJ faktiskt bodde -och levde- här.


Jag är så glad i TV-skåpet (ovan) SÅ himla skönt att kunna gömma TV:n....


Annars ser det likadant ut -som det gjort länge nu. Jag fick rolla gardinerna också efter att katterna strukit sig mot dem. Jisses vad de lossar hår nu!

03.19, ska kolla på någon serie här i sängen bredvid Anders, och hoppas på att bli trött av det?


Trevlig helg (igen)!


Kram Linda




Inga kommentarer: