söndag 20 april 2014

Om att fånga det rätta ögonblicket


Att få EN katt att sitta stilla, är nog så svårt. Och med TVÅ blir det då -SÅKLART- dubbelt så svårt. Jag såg katterna sitta så fint i kvällssolen ute på trappen, och jag önskade så att jag hade en inbyggd kamera....men jag chansade och skyndade mig att hämta den, och till min stora glädje så satt de kvar.


Det blir många bilder här på katterna, men det får ni stå ut med -eftersom de ju är våra älskade "små" bebisar. På den här nedersta bilderna så ropade jag :
-Flickor! Då reagerar de direkt, som ni kan se.....*hihi*



Kram Linda




2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhhh vilka underbara bilder på dina vackra katter
Önskar dej en fin Fortsättning på Påsken
Kramar Kathrine

Livingroom sa...

Så fina dina flickor är. Svårt är det, ka jag tro, att fånga dem på samma bild. Önskar dig en skom ledig dag - jag tänker sitta i solstolen..
Kram!