torsdag 10 april 2014

Köket


Några bilder från KÖKET får idag bli min hälsning till er. Igår tror jag inte jag gjorde annat än att blogga...*S*


Bilderna är faktiskt ett par veckor (?) gamla. Idag är mina övervintrade pelargoner -som ni kan se i fönstret- ÄNNU större och full i blom.


Att jag länge varit sugen på att byta jobb, kanske ni minns? Idag träffade jag en bekant som tände mitt hopp till liv igen. Nu ska jag återuppta sökandet lite grann. För hon skulle nämligen lägga in ett gott ord om mig där hon jobbade (och där jag hemskt gärna skulle vilja jobba). Visserligen behövde de inte folk JUST NU, men framöver.....

Tänk om?.....

Mitt liv skulle nog bli komplett då!

Men, blir det inget av detta så får jag inte ge upp, en vacker dag så....kanske...



Kram Linda




Inga kommentarer: