onsdag 19 juni 2013

Någon har flyttat in....


...i mitt dockhus :) Det tog nästan bara tre år för mig att hitta "den rätta".....Det var för att alla andra dockor jag har tittat på -har i mitt tycke- varit så fula och färgglada. Nu hittade jag äntligen en MAMMA som var vit och dessutom gravid ;) Så nu har den lilla bebisen och alla djur fått någon som tar hand om dem :) När "den rätta mannen/pappan" dyker upp, det visar sig.....Tills dess får hon vara ensamstående ;)

Nu kommer ett litet collage med blixtbilder ifrån dockskåpet....




Här ovan är hon då -den gravida mamman. Men eftersom hon redan har en liten nyfödd en, så låtsas jag att hennes mage inte har lagt sig än efter den förra graviditeten. Jag vill ju helst ha det så "verkligt" och naturtroget som möjligt ;)

Bilderna blir tyvärr inte så värst bra p g a att jag måste använda blixt då dockskåpet står så mörkt :/ Bilderna går att förstora om du klickar två gånger på dem.

Jag älskar verkligen mitt dockskåp! Alla saker och hela inredningen är handplockad av mig, och jag har köpt saker allt eftersom (absolut inte allt på en och samma gång)

Nej, nu ska vi snart iväg på en lite mysig grej...berättar VAD nästa gång ;)




3 kommentarer:

Tinas bo sa...

Oj vad vilket jobb du lagt ner på dockskåpet!!
Det är sååå fint!! :0)

och trädgårdsstolen/arna i förra inlägget är bara såååå läcker/ra!!!

Kramis Tina

Sommerhuset i bakken sa...

Oj, for et fantastisk dukkehus! Sååå fint! Herlig hus med vakker innredning.

Ha en hyggelig kveld!

Carina sa...

Å jösses va fint! Inte bara ditt eget hem utan du får till det lilla x-tra med vad du än gör.
Jag tycker du ska ta med dig man & barn & komma söderut...till mig alltså...så kan du få fortsätta hos mig, du får fria händer.
Massor av kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se