fredag 14 juni 2013

För hon har tagit studenten *sjunger*


Stort grattis till världens finaste Anna som idag har tagit studenten! Anna är min äldsta bonussons flickvän :)


En av Annas stora överraskningar under dagen var då en av hennes kompisar -som flyttat till USA- överraskade henne genom att hoppa ur en kartong. Många glädjetårar blev det....


Ovan ser ni mina två fina bonussöner....


Anna  Andreas 
(detta kort ovan blir nog en förstoring på väggen)


Och så tillsammans med min gulliga bonusdotter till höger (ovan)....


Maten de bjöd på var jättegod, och efterrätten gick inte heller av för hackor ;) Vaniljpannacotta...*mmm...MUMS*


Buketten hon fick av oss tillsammans med presentkort på en upplevelse (som hon önskat sig)


Och så några bilder på mina examensklädda flickor :)


Min lilla trulsa som nu har gått ut femte klass 


Skolavslutningen för henne igår var inte direkt någon höjdare. Jag var oerhört trött efter nattskiftet (då jag fick gå direkt på avslutningen), och så regnade det och på det såg jag INGENTING heller...


Ungefär så här var sikten större delen av avslutningen...

Sköna svenska sommar ;)

Nu är jag inte direkt så pigg heller, så det får bli en tidig kväll ikväll. Imorgon är det nämligen dags för ÄNNU ett firande =födelsedagsfirande :)




Inga kommentarer: