torsdag 13 juni 2013

Lampan


Tittar bara in snabbt och säger hej (då jag sitter på jobbet) Tänkte visa lite bilder ifrån min lillskrots skolavslutning idag, men glömde kortet till kameran hemma :/ Får bli nästa gång...


Istället bjuder jag er på en smygtitt av en lampa jag nyligen hittade på en loppis (den har tre skärmar). Det var kärlek vid första ögonkastet...men jag åkte ändå hem tomhänt...men sen kunde jag inte släppa tanken på denna lampa och till min stora lycka fanns den kvar då jag åkte dit några dagar senare! :)

Imorgon ska vi fira min äldsta bonussons vackra flickvän som tar studenten. Hoppas jag får tillstånd av henne att lägga ut någon bild på henne här...;)


4 kommentarer:

Livingroom sa...

God morgon. Förstår att du inte kunde släppa tanken om lampan. Jättefin. ha en fin fredag o ett skönt veckoslut.

Huset på Backavägen sa...

Den var riktigt fin, gillar tyget!
Kram Anki

Tidevarf sa...

Wow vilken fin lampa, tyget på skärmarna påminner om ett jag köpte för länge sedan till en pall.

Ha en härlig helg
Kram
Anneli

Rosa i huset i vitt sa...

Snygg lampa
ha en trevlig helg
kram Rosa