tisdag 4 juni 2013

Militärväska


Jag måste bara visa er denna supersnygga militärväska som jag köpt av Ninni på Hagagården! Jag älskar den SÅ mycket, och den kommer nog förbli min ständiga följeslagare framöver ;)


I Turkiet köpte jag denna lilla sandal, där jag fick mitt namn på, så nu ser man även vems det är ;)


Nu börjar det dra ihop sig annars för min loppis! Bråda dagar ;)


Jag ska ev ut och affischera lite ikväll, tänkte jag. Bilder på sakerna får ni på torsdag eller fredag ;)

Vill bara tipsa er också om världens bästa singel som idag släpptes av Sveriges sexigaste man *ler* Glorious med Magnus Carlsson (sök på den på spotify) -blir såååå glad av den! :)) Ett par timmar efter att den hade släppts, skrev Magnus att den redan klättrade på topplistorna! 

*LOVE*




Inga kommentarer: