söndag 16 december 2012

Paket under granen


Idag har det varit för mörkt för att kunna fotografera utan blixt hela dagen, så jag fick ge upp till slut. Blixten åkte upp. 

Några paket har hamnat under granen. Dock bara till prydnad än så länge ;) Årets julklappar har jag inte ens BÖRJAT slå in än :/ Blir väl så att man (JAG) sitter kvällen innan julafton och svär över att jag inte börjat tidigare?


Ser ni allt barr på bilden från granen förresten? Jag vågar inte rätta till ljusslingan av rädsla att granen snart är kal...I år dricker den mängder med vatten, och ändå barrar den extremt. Jag får dammsuga flera gånger om dagen runt granen. Kanske det har att göra med att katterna drar i pyntet konstant? Trodde vi skulle slippa allt barrande då vi ju köpte en kungsgran (De Luxe t o m) ?

Apropå det, så är det nog dags att fylla på hinken med vatten för dagen. Jag hoppade över en dag tidigare och då var det inte mycket vatten kvar i botten. Ca 7 liter krävdes det för att fylla hinken igen.

Hoppas ni alla har haft en mysig helg!



Inga kommentarer: