lördag 22 december 2012

God Jul på er!


Nu tar jag en liten julpaus! Känner mig riktigt stolt över mig själv då jag precis förberett en årskrönika för er här på bloggen. Jag har betalat alla räkningar och dessutom sökt jobb!


Då kan jag lämna DET bakom mig, och nu bara koncentrera mig på allt som har med den kommande julen att göra! Knäck och ischoklad är klart. Det som återstår är bl a att slå in julklapparna och att städa. Hoppas på att vara klar med det tills imorgon kväll, för då stundar uppesittarkväll med barnen framför Bingolotto :)

Julafton firar vi här hemma med min familj (föräldrar, bror mm). Juldagen med Anders släkt. På annandagen blir det jobb för min del....


Hoppas ni alla nu har en riktigt skön jul!

Kram på er!




Ps. Som vi alla säkert förstod och hoppades på- han släpper en bok! Se mer HÄR...




4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Kikar in som hastigast i JUlrushen, så fint du har det,
Önskar dej en riktigt God JUl!
Bamsekramar Kathrine

Tinas bo sa...

Åååhh vad fint du har det i fönstret!!

Önskar dig och de dina en underbar jul!!
Ha det så jättemysigt.. :)

Varma kramar
Tina

ängeln i vitt sa...

Finaste Linda.....blir alltid så glad när jag kikar in till dig, vet inte vad det är som gör det för jag har ju en hel del underbara bloggar som jag gillar men jag fullkomligt älskar Hagbacken :) Vill att du ska veta hur mycket du inspirerar mig med allt du visar och skriver om. STORT tack. Hoppas att jag får följa dig i många år till.

Nu vill jag önska dig och din familj en riktigt God Jul.

Varmaste kramen / Carina

Anonym sa...

En riktigt god jul önskar jag dig min fina, älskade fru!!!
<3<3<3