onsdag 12 december 2012

Jul i mitt förra hem


För två år sedan togs dessa bilder av en mäklare, för att sedan läggas ut på Hemnet. Planen var att jag skulle flytta till en hyreslägenhet med barnen, då denna bostadsrätt på 5 ROK hade alldeles för dyr månadskostnad (ca 6600:-/mån) för mig som då bodde där själv med barnen. Men strax innan flytten kom livet emellan. Jag och Anders hittade detta hus vi nu bor i, och kontraktet på lägenheten hävdes. Jag köpte denna bostadsrätt (på bilderna) tillsammans med mitt ex Magnus (inte barnens pappa) dec 2003, och bodde där då i ca 7 år. Som sambo med Magnus (vi var tillsammans i tre år), men även med Thomas (som jag också var tillsammans med i ca tre år).


Jag drabbades TYVÄRR av datahaveri för några år sedan, så väldigt många bilder i datorn försvann :( Därför blev jag så glad nu då jag hittade dessa :) Ska senare göra en flik längst upp på sidan med de bilder jag lyckats spara ifrån mitt förra hem.


Två våningar hade bostadsrätten, och stor hörntomt ut mot en skogsdunge med bl a ett hav av vitsippor, blåsippor på våren och lingonris till hösten....


Jag trivdes riktigt bra med att få ha något alldeles eget, även om det innebar mycket jobb och slit....


Synd att inte TV-skåpet var stängt på bilden :/


De flesta möbler hänger med än.


Det enda jag INTE GILLADE med sovrummet var golvet.


Hallen.


Framsidan.
Många roliga- som tråkiga minnen väcks till liv då jag ser dessa bilder. Är glad hur som helst att jag har dem kvar.


Inga kommentarer: