tisdag 11 december 2012

~ HOPE ~


Vad roligt att få höra av ett par personer att mina täta inlägg uppskattas :) Jag gör aldrig inlägg för att jag känner mig tvungen till det, utan enbart för att det är kul. Tyvärr finns dock alltid prestationsångesten i bakhuvudet (vad gäller kvaliteten), vare sig jag vill eller inte...

Hör ni. Vad vore livet och människan utan HOPPET? Törs nog nästan lova att vi alla hoppas på något...Själv hoppas jag starkt på ett genombrott nu. En ny väg att vandra (nej, det har INTE med kärleken att göra -utan jobb.....)

Nåväl, ligger däckad nu i a f. Förkyld. Halsont. Ont i kroppen. Så är jag lite tyst, så vet ni varför....



1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dej! :-) ingen tröst kanske men vi är många som är förkylda nu. Trist när man bara vill jul mysa och små fixa.