onsdag 17 september 2014

Vita balettskor (tåspetsskor) och en uppdatering från "sjukstugan"


Hej på er!
En liten uppdatering från "sjukstugan" kommer här.

Det här med körtelfeber (som jag skrev om i inlägget nedan).....jag tvivlar lite på läkaren där. Jag har idag värre ont i halsen och huvudet (än de senaste dagarna), så idag var jag tvungen att sjukskriva mig från jobbet. Och då jag googlade på körtelfeber så stod det att inkubationstiden var ca 4 veckor? Äldsta dottern säger att hennes hals känns bättre idag, men hon har fortfarande feber. Hon tog sig nyss en dusch, men blev så slut så hon var tvungen att lägga sig ner på golvet och vila innan hon kunde klä på sig....Sonen har ju nu varit sjuk i en vecka. Och så var vi ju hos frun i lördags, och där ligger nu hennes sambo däckad. Mina bonusbarn har legat sjuka en vecka vardera...så njae, jag tror nog på ett elakt virus helt enkelt?


Många är ju sjuka nu. Hur som helst så spelar det ju egentligen ingen roll VAD det är.


Det viktigaste är ju att vi blir friska! Så fokus nu ligger på samma sak som det gjort de senaste dagarna...

Vila. Soffläge. Vila. 
Samt att ignorera att gräsmattan ute förvandlas till en djungel....


Kram Linda




1 kommentar:

Lindas plats sa...

Go kväll
Krya på er
Kram Linda