fredag 12 september 2014

Nya kuddar och filt från ELLOS (Tips på bra erbjudande)


Nu för tiden så öppnar jag inte alls klädkatalogerna då de kommer hem i brevlådan, utan de åker rakt ner i pappersinsamlingen. Jag har blivit besviken så många gånger då jag beställt hem kläder och de ej har motsvarat bilderna och/eller beskrivningen...


Men för ett tag sedan så öppnade jag en tunn katalog från ELLOS -i brist på annat-, och ögnade igenom den...och hittade faktiskt då en höst/vinter-jacka som jag föll för.


Och då det var ett erbjudande som gav 30% rabatt på den dyraste varan, så kunde jag inte låta bli att chansa...och faktiskt så var jag jättenöjd då jag fick hem jackan! Och att få betala dryga 600:- istället för 899:- gjorde ju inte ont....


Hur som helst, så fick man även köpa ett set med två av dessa stjärnkuddar (som ni ser på bilden ovan) Samt filten (som ni också kan skymta) för 49:- tillsammans!


Sådana erbjudanden tycker vi om, inte sant?!

Fredag, och en ledig helg väntar framför oss! Skönt!


Kram Linda



Inga kommentarer: