måndag 1 september 2014

Två av alla fina presenter


Heej svejs!
Tack så mycket ni som skriver så fina kommentarer, jag ska försöka svara er de närmaste dagarna.
Idag måste jag visa er två av alla fina presenter som jag fick på mitt 40-års kalas.


Jag börjar med det superfina skåpet som bästa SIS och hennes sambo PLUS mamma och pappa kämpat och slitit med. Allt för min skull. De är så underbara!


Det är skåpet som sitter på väggen, visst är det fint?!


Jag är så oerhört glad och tacksam. Tack snällaste och bästa ni!


Idag fyller min yngsta bonusson 22 år. Jag har lite dåligt samvete för att jag inte är med och grattar honom. MEN. Någon måste ju städa och röja undan allt efter festen också (igår var jag ju bakis hela dagen). Och den lotten faller på mig. Jag har tagit ner partytälten. Skurat bastun. Plockat fimpar. Röjt ut mot vägen. Diskat. Skurat golven. Dammsugit. Ja, jag har faktiskt hållit på HELA dagen ända fram tills nu (kl 20.48) Och ÄNDÅ har jag fått jättemycket hjälp av barnen....


Jag ville få det gjort nu, för imorgon ska jag på utbildning med jobbet och sen jobba natt på det. Jag jobbar långvecka denna vecka och det betyder ingen ledighet alls i princip. PLUS att jag är likt en död sill under långveckan.

Nåväl. Nog om det.

En annan väldigt fin present som jag fick -är detta halsband nedan.


Ni kanske kan gissa vilka jag fick det ifrån?

Mmm...mina älskade tre underbara ungar! *rörd*

I kommande inlägg får ni se fler presenter. Nu börjar snart Big Brother, och det vill jag inte missa! Jag är dålig på att se på TV (förutom Deadly Women på TLC 23.00 vardagar samt Kvinnor som mördar på TV4 FAKTA 00.00 vardagar...är jag ledig tittar jag alltid på dessa två program) Men nu har tiden börjat då t o m JAG sitter bänkad framför TV:n. Det jag följer "slaviskt" är Paradise Hotel, Big Brother, Idol och Veckans Brott.

Så då vet ni, *haha*


Kram på er!//Linda



Inga kommentarer: