lördag 6 september 2014

Träskor som en fin doppresent *TIPS*


Är det något jag ÄLSKAR så är det små gulliga saker. Miniatyrer.


Jag fick tag i ett par trätofflor (träskor i folkmun) i deras minsta storlek. Storlek 23. Det kan nog inte kallas miniatyrer direkt, men de är i alla fall små. Och enormt söta. Och de påminner mig om min barndom. Då jag alltid sprang i träskor...på 70-talet....


Jag tror inte det är bra för så små barn att gå i träskor, men dessa säljs som fina doppresenter. Bilden nedanför är lånad från denna hemsida (som säljer dessa doppresenter)


Visste jag att jag skulle på dop, skulle jag genast beställa ett par träskor med barnets namn på!


Självklart har jag ett par VITA *blink*....


Och de hamnade på hyllan, som ni kan se på bilderna.


Ha nu en fortsatt trevlig helg, alla!


Kram Linda



Inga kommentarer: