torsdag 13 mars 2014

Vitlök


Vitlök är alltid dekorativt att ha framme.

Det är så mycket jag vill just nu, men det känns inte riktigt som att tiden räcker till....

Jag har dels börjat fundera på OM jag ska ha någon loppis hemma i år. Själv tycker jag -precis som förra året- att jag inte har något att sälja, men enligt Anders är inte fallet så....*blink*
Vi har mycket framöver som kostar, så en loppis kanske kunde inbringa en liten slant? I alla fall om det blir en sådan succé som det blev 2011 och 2013 (de enda gångerna jag har haft loppis här hemma).
Jag återkommer angående DET, då jag funderat klart.

Vi åker nämligen härnäst på en resa till Tallin i maj (jag, Anders, och FRUN med hennes sambo). Sonen tar studenten i juni. Jag ska ha stort 40-års kalas hemma. Bland annat. Så nu gäller det att SPARA.

I helgen ska hela min energi riktas på trädgård och garagerensning. Plus att vi ska ha kalas -för släkten- hemma, då vi ska fira min 13-åring, min bror och min pappa (som alla fyller år i dagarna här, tätt) Så nog finns det att göra allt. Igår började jag i alla fall att kratta och röja i trädgården. Men det finns mycket kvar att göra där än.

En sak i taget och en dag i taget.


Kram Linda



Inga kommentarer: