onsdag 5 mars 2014

Ljusslinga från indiska *TIPS*


Då jag -för några dagar sedan- var in på indiska för att titta på kläder hittade jag en UNDERBAR ljusslinga. Det var omöjligt att motstå den, SÅ fin var den....


Vita rosor som ser ut som vita ljuvliga maränger....

Bilden här nedanför är lånad från indiska.se


Ljusslingan går på batteri, men ärligt talar så tycker jag den är finast som släckt *haha* Jag och mina ideér. Indiska har verkligen mycket fint, både vad gäller inredning som kläder. Det har alltid varit en butik som legat mig väldigt varmt om hjärtat. Man förknippar lätt indiska med MYCKET FÄRG, och så är det -visst. Men ser man sig omkring (bland inredningen) så hittar man MÅNGA vita saker också....

Onsdag redan, det betyder att det snart är helg och final i MELODIFESTIVALEN! *WIIEEH*


Kram Linda



3 kommentarer:

Sommerhuset i bakken sa...

Ja, Indiska bugner over av flotte saker - både klær og interiør ;-) Søt lysslynge du har kjøpt. Tusen takk for tipset ;-)

Ønsker deg en riktig god kveld! Kos deg masse!

toves sammensurium sa...

Ååå den var helt nydelig!!! Merker at jeg må innom Indiska i morgen,siden jeg likevel skal på en liten shoppingrunde.Håper inderlig de har fått denne skjønne lyslenen her i NOrge også!!!
Tusen takk for tipset :D
Toveklem:)

Monika sa...

Hej Bästa Linda!

Allt oftare har jag börjat att läsa din blogg. Skriver däremot inte så ofta någon kommentar.

Jag tycker du är helt underbar. Du delar med dej så mycket av dej själv och skriver om så bra saker. Din blogg är verkligen inte "bara" heminredning. Den är så mycket mer. Att titta in här hos dej är alltid en fröjd med allt vackert du visar. Det är just allt det gamla du piffat till som gör det så charmigt och fint.

Det får mej att för en stund glömma alla mina krämpor. Jag hoppas och vill att Du ska känna dej stolt över allt du skriver och visar. Det finns ett sort värde i din mänsklighet och medmänsklighet. Såna fina och bra egenskaper är det inte alla som har. DU har dem!

Varm kram
Monika