söndag 2 mars 2014

Sovrummet


Här kommer ett ANDRA inlägg för idag. Jag tänkte passa på att visa er blixtbilder från hur sovrummet -numera- ser ut.


Våran lilla sovkokong (draperierna runt sängen) har åkt ner, nu ville jag ha ett mer öppet och luftigt sovrum. Och hela rummet blev genast att kännas MYCKET större.


En av mina favoritbyråer, ovan.


Här ovan står jag vid dörren -in till vårat sovrum- och fotar.


Här ovan ser ni dörren som leder in till tvättstugan.


Och så får ni se en skymt av TV:n också....

Jag kom på att jag ju glömt att tala om vad vi mer gjorde på våran Stockholmstripp. Vi köpte nämligen en ny pärla att frakta alla skåp i....*hihi*....(mobilbild)


Visst är hon fin, våran nya bebis? 
I helgen ska äldsta dottern få provköra den (övningsköra), då det är dags för nästa Stockholmstripp. Härifrån Borlänge tar det ca 2 ½ timme att åka bil till Stockholm. Det är ca 20 mil att åka. Så då vet ni läsare -alla ni som bor på andra håll i Sverige (och även i andra länder)

Måndag snart, och jag hade semester från jobbet helgen som passerade, och nu går jag på min långledighet. Inte fel! *ler*


Kram Linda



Inga kommentarer: