lördag 15 mars 2014

SNÖdroppar och SNÖ


Fy då. Jag antar att jag inte är ensam om att vakna upp till ett vinterlandskap idag? Det är inte LITE snö som har kommit heller, tyvärr....

Bara att hoppas på att det smälter undan FORT.


Idag har jag planerat att röja i garaget. Anders har lånat hem en buss från jobbet, där jag bara kan stuva in allt skräp i. Men oj, oj, oj -vad det tar emot att ta sig ut. Anders och bonusdottern är på sammandrag under dagen med de rörelsehindrade/förståndshandikappade som Anders tränar i innebandy. Och mina barn är hos sin pappa. Så jag är mol allena.


Men just nu var ALLT annat roligare, än att ta sig ut i snön och ett kallt garage *hihi*

Några bilder på bl a snödroppar bjuder jag er på så länge. Men nu finns det ingen återvändo mer, ut å jobba med mig!


Tusen tack från hela mitt hjärta -snälla ni- för era fina ord. Varmaste kramarna till er!


//Linda



Inga kommentarer: